No Logo Yet!

Ügyködtem a logóval, és meg kell mondjam, minden elismerésem a grafikusoké. Pont akkor kezd nehéz lenni, amikor egyszerűt kell. Nem ám elkészíteni képtelenség, neeem. Az is az, de kitalálni még nagyobb képtelenség, ha szabad ilyen képtelenül és arcátlanul fokozni ezt. Ennek ellenére nemsoká vége a folyamatnak. Láttátok a Bëlga logóját? (és vágjátok, hogy immár négy nagyon pozitív értelemben gyökér albumuk szabadon letölthető?) Na hasonló bonyolultságú lesz remélem, pedig olyat én nem is tudok.

Simán mindig túl “szellemes” logókezdeményem lesz, és ezzel el is vész a frappáns mondandó (vagy talán sose volt). Rettentő mázlistaként gondolnék magamra, ha bárki, bármikor, legalább csak elültetné a helyes út magvait bennem, hogy miféle logóm lesz nekem, amikor elkészül… :) Akartam már vicceset a *.gz párhuzammal (gzip file mint kockamóka, höhöhe), akartam csak göbetűset, ahol vagy g-kulcs (ami mint tudod a szép és csinos violin kulcs maga), vagy basszuskulcs mint G-betű, és vagy a teljes gepzene írás, vagy a gz, vagy csak a kulcs maga (violin itt felejtő).

De ez mind bikakaka.

Ha egyikünk agya lő végre, és úgy, hogy én is tudjam, mit (bezony, testen belül is akad néha fenn info, szerencsére), akkor lesz még ennél is sokkal ötletesebb logó. Reményeim szerint.

És hol a zene? Még teljesen nullán. Ilyen ritkán volt. Egyáltalán nem tudom, mennyi ideig készül és mi, mert eddig semmi se olyan, hogy kiadnám valaha is a kezemből, hogy “ez szerelődött legutóbb”. Decoati kommentje nyomán valószínűleg a csemegezenei vonalra állok rá egy időre. Szeretem én is nagyon az olyat, és hálás már a szerkesztőben piszkálgatott állapotában is. Ugyanezen komment miatt egész jó eséllyel tök hamar kiforr az újabb komolyság. Erről még én is csak annyit tudok, hogy más lesz. Alig várom már! :D Legszívesebben állandóan nyíltan tagadnám, hogy én hozom létre az ilyeneket… Még a szülés is túlzó analógia. Akit alkotónak tartanak, az igazából inkább csak kábel a menny közelébe. És nem is mindig működik jól. Persze lehet, hogy tévedek, mindenesetre eléggé várom, mi jön legközelebb! :)

Vélemény, hozzászólás?

