MC DC – Cseppje a tengernek 2004 instrumentális (karaoke) változat

Épp átnéztem mik a fejlemények DC bátyó körül, és a második találati oldal tetején ráakadtam erre:

http://www.gyakorikerdesek.hu/szorakozas__zene__844333

Igen, én szólok oda, hogy töltögetem fölfelé, és én kérek a profitéhségtől mentes alkotók egészségére koccintást is. Természetesen CC-BY-SA a licenc. Mármint a koccintásé. Neeeem :)

Letöltés: soundcloud.com/gepzene/mc-dc-cseppje-a-tengernek-2004-instru
Kicsi lefelé nyíl a clip fejlécén, ha esetleg…

Vélemény, hozzászólás?

